Pakalpojumi

Pakalpojuma apraksts

Lēmuma pieņemšana par satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu uzstādīšanas saskaņošanu uz valsts, pašvaldību un citu īpašnieku ceļiem.


Atbildīgā iestāde

Ādažu novada pašvaldības aģentūra „Carnikavas Komunālserviss”


Pakalpojuma saņēmējs

Fiziska persona, juridiska persona


Pakalpojuma apmaksas veids

Bezmaksas pakalpojums


Pakalpojuma
pieprasīšanas veids

  • ar drošu e-parakstu parakstītu iesniegumu, nosūtot to uz elektronisko pasta adresi komunalserviss@carnikava.lv;
  • izmantojot oficiālo e-adresi;
  • Klātienē: Stacijas iela 7, Carnikava, Carnikavas pagasts, Ādažu novads, LV-2163;
  • nosūtot pa pastu;

PIEŅEMŠANAS LAIKS KLĀTIENĒ:
Pirmdien 08.00. – 12.00. un 12.45. – 17.30.;
Ceturtdien 08.00. – 12.00. un 12.45. – 17.30.


Pakalpojuma
saņemšanas veids

Klātienē, Elektroniski


Pakalpojuma saņemšanai
nepieciešamie dokumenti

  • Brīvas formas iesnieguma veidlapa;
  • Satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu izvietošanas, uzstādīšanas un noņemšanas projekta dokumentācija;
  • Satiksmes organizācijas shēma;
  • Fotogrāfijas (aktuālie fotoattēli) no vietas, kur plānots uzstādīt vai noņemt satiksmes organizācijas tehniskos līdzekļus;
  • VAS “Latvijas valsts ceļi” saskaņojums, ja satiksmes organizācija skar VAS "Latvijas valsts ceļi" teritoriju;

Pakalpojumu regulējošie
normatīvie dokumenti


Pakalpojuma atbildes
saņemšanas laiks

7 dienas